ITO Klantenservicecentrum

Agenda

Training ITO Adviseur - 11 mei 2017

Agenda >>

Op donderdag 11 mei 2017 vindt een training 'ITO-adviseur' plaats.

Waarom deze training?

De training heeft tot doel om (zelfstandige) adviseurs of medewerkers op managementniveau kennis te laten maken met het ITO gedachtengoed, en de toepassing daarvan in het kwaliteitsbeleid van de klantenservice.

Meerdere ITO-gecertificeerden kunnen getuigen hoe de 'Experiences' en de 'Enablers' van ITO als kader hebben gediend voor de beoogde kwaliteitsverbeteringen. Meer weten? Lees de uitgebreide beschrijving.

Deze training is verplichte kost voor ZZP'ers die voor ITO willen optreden als auditor. Lees meer...

Wat vonden eerdere deelnemers?

Eerdere deelnemers zeiden onder andere: "Een aanrader voor elke organisatie die wil weten hoe het staat met de bereikbaarheid en klantgerichtheid van de klantkanalen." en "De training geeft inzicht hoeveel er moet gebeuren om de klant tevreden te stellen. Vooral om dit te doen vanuit klantperspectief in plaats van bedrijfsperspectief maakt het boeiend."

Wanneer en waar wordt de training gehouden?

De training wordt gegeven op 11 mei 2017  in de omgeving van Utrecht. De exacte locatie volgt nog.

We beginnen om 9:30, inloop vanaf 9:00. We stoppen rond de klok van 16:30.

Klik op bovenstaande button of stuur een mail naar jan.vanderweijden@itoklantenservicecentrum.nl.

De sessie gaat door bij 6 of meer deelnemers.