ITO Klantenservicecentrum

Agenda

Ronde tafel: Bereikbaarheid in de zorg - 6 april 2017

Agenda >>

Op donderdag 6 april 2017 organiseert ITO een ronde tafel over bereikbaarheid in de zorg.

Waarom deze ronde tafel?

Bij contact met patienten en hun familie speelt de telefoon een belangrijke rol. Veel zorginstelling besteden dan ook aandacht aan de inrichting van dit 'kanaal'.

  • Hoe richt je de dienstverlening in?
  • Wat pleit voor een centrale inrichtingen op een gespecialiseerde afdeling en wat voor een decentrale inrichting waarbij alle afdelingen zelf verantwoordelijk zijn?
  • Waarom zijn goede gespreksvaardigheden belangrijk? En verschilt een telefoongesprek dan van 'klantcontact' op de vloer?
  • Als we het centraal organiseren: Welke dynamiek speelt er dan op deze centrale afdeling?

Met de ervaring die ITO heeft opgedaan in de zorg verzorgen we een ronde tafel gesprek ronde deze en andere vraagstukken waarbij u met collega's van andere instellingen van gedachten kan wisselen.

Wanneer en waar wordt de ronde tafel gehouden?

De training wordt gegeven op donderdag 6 april 2017 in de omgeving van Utrecht.

We beginnen om 15:00 inloop vanaf 14:30. We stoppen rond de klok van 17:00

Kllik op bovenstaande button of stuur een mail naar jan.vanderweijden@itoklantenservicecentrum.nl.