ITO Klantenservicecentrum

Ondersteuning

Ondersteuning

Heeft u hulp nodig bij het realiseren van een betere klantenservice? Weet u waar u staat? Weet u waar u naar toe wilt en hoe? Wij kunnen u helpen!
 
Via het ITO-certificeringsinstituut KSi onderzoek kunnen wij zorgen dat uw dienstverlening op een hoger niveau komt. Zo onderzoeken en meten wij de kwaliteit van uw bereikbaarheid en klantenservice, de tevredenheid van uw klanten en medewerkers, en van uw procedures en systemen.
 
Logo ITO AdviesbureauHeeft u behoefte aan ondersteuning op HR-gebied, dan kan ITO u bijstaan door middel van het monitoren, coachen en trainen van bijvoorbeeld contactcentermedewerkers en klantenservicemanagers.
 
Op hoger niveau kan ITO helpen bij het vinden van evenwicht en samenhang in KPI's en bij strategische vragen en beslissingen.
 
Kijk voor meer informatie op de pagina Dienstverlening of op de website van KSi onderzoek.