ITO Klantenservicecentrum

Workshop 'De Ideale Factuur'

Workshop 'De Ideale Factuur'

Een onduidelijke of foute factuur: de consument zit er niet op te wachten en u ook niet. Telkens als uw bedrijf een factuur stuurt krijgt u factuurgerelateerde vragen. Stel dat een kwart van die telefoontjes voorkomen kan worden door een betere factuur? Tel uit uw winst!

ITO heeft zich verdiept in het fenomeen 'vermijdbaar klantcontact' en heeft door een aantal experts een richtlijn laten ontwikkelen. Tijdens de workshop leren wij u volgens die richtlijn te werken. Tevens kunt u uw eigen facturen meenemen om te laten beoordelen en samen met ons en collega bedrijven naar de mogelijk verbeteringen te kijken. Met deze nieuwe inzichten komt u tot betere facturen, zodat u aanmerkelijk minder vermijdbare factuurgerelateerde gesprekken gaat krijgen.

Na de workshop

Als u uw factuur heeft aangepast kunt u het ITO-oké logo op de factuur plaatsen. Hiermee geeft u aan dat u de richtlijn volgt. Er zijn nog meer voordelen te behalen voor die bedrijven die dit logo voeren. Welke? Wij leggen het u graag uit tijdens de workshop.

Zij de richtlijnen haalbaar? Ja, zonder meer. Het zijn vaak simpele, maar duidelijke eye openers, geselecteerd op hun impact en hun directe toepasbaarheid zonder investeringen bij vrijwel alle bedrijven .

Beoogde deelnemers

Deze workshop is allereerst bedoeld voor klantcontactmanager en de managers facturering. Waarbij wij ons voorstellen dat het bedrijven betreft die een groot aantal consumenten frequent een factuur sturen. Zij hebben de meeste baat bij deze workshop. De workshop staat niet open voor consultants en leveranciers.

Praktische informatie

De workshop wordt regelmatig gegeven aan minimaal 8 en maximaal 14 mensen. De trainer is Hein Albeda, ervaren trainer en voormalig bestuurslid van ITO. Kijk in de Agenda voor de eerstkomende workshop!