ITO Klantenservicecentrum

Reactieformulier consumenten

Via onderstaand formulier kunt u als consument een positieve of negatieve ervaring met een bedrijf of organisatie met ons delen. Dit kan gaan om ITO-gecertificeerde instellingen, maar dat hoeft niet.

Wat doet ITO met uw reacties?

We zullen alle reacties bijhouden en van tijd tot tijd de positieve en leuke reacties publiceren of bundelen, als we bijvoorbeeld meerdere reacties krijgen over hetzelfde bedrijf. Verder hanteren we onderstaande procedures.

ITO-gecertificeerde organisaties
Reacties met betrekking tot een ITO-gecertificeerd bedrijf of organisatie sturen wij door naar onze contactpersoon aldaar. Uw positieve feedback zal zeker gewaardeerd worden. In geval van negatieve reacties zullen zij contact met de inzender opnemen. Vult u dus vooral zorgvuldig uw contactgegevens in. 

Niet-gecertificeerde organisaties
Is het bedrijf of de organisatie niet ITO-gecertificeerd? Ook dan zullen wij proberen uw positieve of negatieve reactie door te geven aan de juiste persoon. We kunnen in geval van klachten helaas niet garanderen dat u een reactie van het betreffende bedrijf ontvangt.

Reactieformulier

email address:
Homepage:
URL:
Comment:

*:
*:
:
:
*:
*:
*:
*:
*:
*:
:
9 maal 4  =  Voer het resultaat in a.u.b.